Välkommen!

Lady Di

Här är mina nya hoods på webben! Nytt men ändå ganska samma som förut. Jag har bloggat i nio år snart och man får flytta vidare vad det lider. Denna gången på grund av att jag tröttnade på de buggar som fanns där jag var sist.

Välkommen att hänga här du också! Det blir så mycket roligare så…!

2 reaktioner på ”Välkommen!

  1. Haha! Jag anar en viss trend med den hatten! Skön bild dock. Angående kommentarer så ja, det är pga av mallen du har valt. Tror tyvärr inte du kan ändra det gratis. Dock undrar jag; HUR får du en länk på bilden på Elida?

    Gilla

    1. Av med hatten för den!

      Jo jag fattade det ang kommentarer… Men ett tag framöver får det vara så. Jag får inte så mycket kommentarer i alla fall 😜.

      Angående länken – det gör man inne på ”widgets” när man lägger upp bilden. Där finns ett fält där man länkar…

      Gilla

KOMMENTARER

