#40-årskris

Lady Di

Idag insåg jag för första gången att någon gång blir det jag (jag!) som tar mitt sista andetag. Jag hamnade i ögonblickets sekund och liksom förstod att någon gång kanske det inte blir ett andetag till.
Insåg det förra veckan också!

Är som en dement person som glömt av att dennes livskamrat gått bort… Man får en chock var gång man inser. Fy.

40-årskris? Fram tills nyss har jag ju varit odödlig…

Note to my self: Antar att döden har med livet att göra, helt enkelt.

2 reaktioner på ”#40-årskris

KOMMENTARER

